Glömt lösenordet?

Gästböcker

Om oss

Online just nu

    2 gäster.
 

 

Gästbok.nu


Supportforum - gästbok.nu

Sök efter:

Supportforum -> svara när någon skrivit i m...

4 november - 08:38
kellie
Medlem

[ PM | info ]

Hej, jag har en liten fråga. Har sett i andras gästböcker att en del kan svara på ett inlägg som någon gjort i deras gästbok. Jag har inte riktigt förstått hur jag ska göra det och behöver lite hjälp med att förstå hur jag går till väga. Hoppas jag har förklarat begripligt :)

Mvh Hanna
 
4 november - 16:05
Emptyfalcon
Medlem

[ PM | info ]

Jag kan inte uttala mig om vad som gäller för en gratis-gästbok, men för en betald så går du in i administrationen för gästboken och under rubriken -Inlägg så har du valet -Besvara inlägg.
Svarar du där så kommer ditt svar i samma ruta som Inlägget.
Jag rekommenderar att du betalar ynka 35:- för gästboken, då har du tillgång till alla finesser i ett helt år plus att du slipper den tråkiga reklamen!
 
15 december - 16:31
Skogsveteranerna
Medlem

[ PM | info ]

Hej!
Har studerat ovanstående fråga och nu undrar jag om det fungerar så att om man betalar dessa "ynka" 35 kr så kan man skriva och besvara inlägg via gästboken??
Vänliga hälsningar
Bo Gunnarsson
 
15 december - 16:37
David
Admin
David

[ PM | info ]

Det stämmer att du kan besvara inlägg via administrationen i betalda gästböcker, Bo. Skriva inlägg går att göra även i obetalda varianter.
 
16 december - 09:55
Skogsveteranerna
Medlem

[ PM | info ]

Hej!
Min fråga blev nog lite fel. Kan de olika medlemmarna skriva inlägg till varandra utan att det behöver gå via mig? Vi är nog lite osäkra på hur vi använder gästboken.
Hälsningar
Bo Gunnarsson
God Jul och Gott Nytt År!
 
16 december - 10:51
David
Admin
David

[ PM | info ]

Ja, det kan de absolut göra. Det är hela tanken med gästboken.
 
27 oktober - 18:30
mikaelnord
Medlem

[ PM | info ]

Hej. Kan inte svara på inlägg i gästboken? Just detta och vissa andra alternativ är överstrukna. Vad beror detta på?
 
31 oktober - 14:27
kifke
Admin

[ PM | info ]

Det är för att gästboken inte är betald. Du behöver årligen betala 40:- för att få tillgång till vissa funktioner.
 

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.